Mulberry eller LV?

Har ni sett de nya väskorna för Mulberry?! Jag tycker mycket om klassiskerna Bayswater och Ledbury. Nu finns Bays i en lackvariant (svart, vit och cerise) och i vårfärgerna magenta och silver (vanilj kom ju tidigare i år)! Min lilla favvo Ledbury finns i magenta, klassisk choklad och oak men även i krocko(?) svart eller oak.

Det är mycket pengar men jag skulle gärna ha en Ledbury. Rent instinktivt känns choklad rätt för mig, men en oak eller krocko i svart skulle vara fint det med. Vill ju ha en färg som håller länge eftersom det är en investering, inte något man bara har en säsong. Annars har jag på sistone funderat över en Louis Vuitton Denim Flat Pouch. Köpet av LV plånbok i Milano i februari gav mig mersmak! Vad skulle du välja?

                                                     

Bilder från www.psyche.co.uk och eluxury.com

Kommentera här: