Sminktips

Två bra produkter som jag verkligen gillar är Cliniques Quickliner for eyes (har Smokey Brown). Jag gillar när det blir lite suddigt o den är så enkel att måla med. Den har en skumspets på ena sidan så man kan "sudda" lite och man vrider lätt ut mer av pennan när spetsen börjar ta slut. Den andra är YSLs Matt Touch. Det är en ansiktskräm som gör att huden håller sig matt (bra till tex näsan, pannan, hakan etc). Var lite skeptisk mot att den skulle funka men den är verkligen super!
image563image564
1 Linda:

skriven

ansiktskrämen låter som något värt att testa...absolut! tack för tipset :)
Vill du ha gratis varuprover? Besök min blogg för mer info...
Ha en trevlig helg

2 Camilla:

skriven

Tack för tipsen! Jag behöver just en ny penna och en produkt som fungerar för att ta bort blank hy är alltid omtyckt av mig :)

3 Mi:

skriven

Sweet! Tack så mycket för dem tipsen! :)
// Mi.

Kommentera här: