Edith and Betty

image1096
Skrev nyss om billiga alternativ av väskor men man kan ändå drömma om dessa skönheter från Chloé som nu finns på rea hos Net-a-Porter...
1 sandrao:

skriven

en utav dem har jag bestämt mig för att köpa,så fort ja får tillbaka ett nytt bankkort. har suktat efter den hur länge som helst. ja känner mig galen som lägger ut så mkt pengar på en väska, men samtidigt kommer jag ångra mig om jag inte köper den. :O p.s. du får spana in bloggen om ca 1-2 v om du vill veta vilken det blev ;) gott nytt år!

2 sandrao:

skriven

´haha ja rätt svar, det blir edithväskan isåfall. har ingen brun väska o den här nyansen är perfekt enligt mig :P man ska ju inte köpa för köpandets skull utan om du verkligen vill ha miu mius patchwork så tycker ja självklart du ska spara till den :)

3 Tobias:

skriven

svar: HAHA den där var klockren!!

Kommentera här: