Klassiker

Det finns vissa baser som är bra att ha i sin gaderob. Kan inte säga att jag har så många själv, men drömma går ju. Visade häromdan tre par snygga klassiska svarta pumps som alla är bra nyckelköp. Andra klassiker är: designerväska (klassisk som min favvo Bayswater), LBD och vit sjorta. Har även hittat en superfin klassisk trenchcoat från Burberry Prorsum som jag verkligen skulle vilja ha! (Gillar starkt detaljerna, som de stora spännena på ärmarna). Dock är priset på 2500 Euro lite väl saftigt, eller tycker ni att den är värd det?

image442
1 evelina:

skriven

skulle inte säga nej till den jackan, men ja lite dyrt kanske =)
aaa ok, så ni har inte pratat om det så mkt då? jo jag vill ha bebis nu, men inte fredrik så vi försöker kompromissa lite. Jag kan tänka mig att vänta 2-3 år tills han gått ut o fått jobb!
smidigt det där med telefonen,kanske man skulle testa =)
vet ni hur det är med 3. om man är utomlands o ringer till annan 3, hemma i sverige, vad det kostar?
kram

2 Hanna:

skriven

Jackan är riktigt snygg. Tycker dock inte att den är värd pengarna. Går att hitta lika snygga för en billigare penning.

3 Jenny:

skriven

Supersnygg men nej, inte värd så mycket pengar.

4 Camilla:

skriven

Snygg, men inte värd de pengarna!

5 Mi:

skriven

För mig är det nog lite väl saftigt :)
// Mi.

6 josiee:

skriven

Väldigt snygg! använder du den så är det absolut värt det!!Jättekul att du var med och tyckte till om inlägget för lång för högklackat:)...blev en riktigt hit med lång diskussion & med många sköna kommentarer:)..Nu så har jag en ny liten fråga på bloggen, kika gärna in:)//josiee

7 Tess:

skriven

Den är skitsnygg. Men det går att hitta billigare, om än inte från Prorsum, så finns det ju nästan identiska i övriga Burberry's sortiment. Jag hittade en snarlik på Burberry i London som har blivit min nya bästa vän.

8 AnnaK:

skriven

Ca 25 000 för en kappa? Nej tack, även om den var klassisk och snygg.

9 Anette:

skriven

Verkar som att alla har bra värderingar och tycker att det är väl saftigt för kappan med 25 papp. Skulle den kosta runt 5000 så hade jag kanske övervägt det om den satt perfekt: den är ju tidlös! Men nu så finns det ingen chans att jag skulle ha råd eller ens vilja betala detta pris!

Kommentera här: