Tors 28 juni

Idag har jag varit duktig o lämnat blod. Sen blev det en sväng på stan för lite ärenden. Men det förhindrar ju inte lite skoj shopping också. Svärmor har letat efter rosa Marimekkopärmar som jag hittade (pluspoäng till mig)! På Polarn o Pyret var det rea o jag föll för den söta bodyn som Ms brorsson ska få.
Sist men inte minst till mig: en Friis&Co väska som påminner ganska friskt om den Miu Miu väska jag vill ha, dock mkt justare pris. Den är rätt stor men jag saknar en bra väska att packa i när man ska bort över tex en helg så detta blev super!

Appropå blodgivning: Nu på sommaren behövs det extra blod pga många olyckor och att en del blogivare åker bort på semester och inte kan lämna blod. Vill du hjälpa andra? Kolla GeBlod  och anmäl dig idag!
1 Jonna:

skriven

snyggt!
J

2 Jenny:

skriven

Snygg väska!

3 Helena:

skriven

Bra budgetvariant, gillar verkligen Miu Miu
väskan! Natti, natti!

4 Cecilia:

skriven

Åh, tack för tipset! Uppskattas verkligen

5 amelie:

skriven

oj, lämnat blod, kanske man skulle göra. är dock rädd för sånt!

6 Helena:

skriven

Godmorgon! Bra att ge blod! Hoppas att du får en bra dag!

7 Camilla:

skriven

Väskan är jätte fin

8 AmandaB:

skriven

Åh, va glad jag blev nu! Du anar inte :)
Tusen tack! Skickar ett mail på studs ;)

9 ulrika:

skriven

Bra att impa på svärmor! Det måste man ju göra=)

10 Fifi:

skriven

Va fint Du fått det på din blogg ;)

11 Sara:

skriven

Jätte snygg väska! Hur mycket kostade den?

12 Anette:

skriven

Amelie: Jag är lite spruträdd biland o lämnar blod lite som terapi. Men sticket varar ju bara i 0,5sek, sen känns det ju absolut inget!
Fifi: Tack, men när jag har tid o ork ska jag fixa lite mer :)
Ulrika: Eg behövs det inte, för vi älskar varandra, men kul när man kan hjälpa henne!
Sara: F&C kostade 749 vilket jag tycker var ok, hade även en check på 100 kr! Så det blev super!

13 Hanna:

skriven

Svar: Min man såg Crank häromdagen och han sa också att den var bra. Jag får kanske ge den en chans.

14 AC:

skriven

Svärmor är jättenöjd!!

Kommentera här: