Tiden flyger iväg...

Usch, har inte gjort så mycket som jag velat idag. Och imorrn är jag upptagen nästan hela dagen. Hoppas jag kommer ihåg att packa allt, men det mesta går ju att köpa på plats. Gäller bara att ha pass, biljett och kamera. Tyvärr verkar det bli lite tråkigt regnväder till helgen, men får hoppas på lite sol ändå...
image272
1 Cecilia:

skriven

Hej! Ja snart åker du, härligt va! Vi kommer inte iväg utan jag ska åka till Norrland och hälsa på mamma och pappa istället. Har sett på tennis i 2 dagar från Paris och det har öst ner, men idag har det varit sol hela dagen så hoppas att det fortsätter så:)
Jamen du vad ledsen jag såg ut på bilden. Kollade inte så noga när jag la in den, försökte väl på en pose eler nått. Var iaf på väldigt bra humör!
Ha en underbart bra resa om vi inte hörs mer, ska själv sitta på tåget hela dagen imorron (fast de har ju trådlöst internet så lär väl sitta och surfa hela resan:))Kramar!

Kommentera här: