Peakmössa

Har för mig jag nämnde att jag behöver en ny mössa. Har dock rätt stort huvud så det är inte den enklaste uppgiften. I måndags hittade jag dock den här som jag första testade på skoj men som jag blev grymt nöjd med. Köpte den trots det saftiga priset. När jag sen kom hem och älsklingen såg mössan på mig, tyckte han jag var så fin i den att han erbjöd sig att betala den åt mig!
image969
1 AC:

skriven

Jag är stolt över att vara mamma till älsklingen och du är fin i mössan!

2 Camilla:

skriven

Snyggt!

3 Fifi:

skriven

Jättefin!

4 Malin S:

skriven

Snygg. Du passar väldigt bra i bruna nyanser.

5 Anette:

skriven

Tack tjejer! Så glad jag blir ;)

6 Ninna:

skriven

Supersnygg mössa på dig! Helt perfekt!
Kramiz

7 Mia:

skriven

Urfin mössa, ett riktigt kap :) Kram!

8 M:

skriven

Snyggt! Är det nån som studsat blixtljuset i taket? :)

9 Lina:

skriven

Den var jätte fin! Jag har med stort huvud , så det är inte såå lätt att hitta den perfekta mössan ;)

10 evelina:

skriven

hihi vad söt du är tjejen, mössan passar super på dig!
kram

Kommentera här: