Ge blod - få presentkort

Nyss hemkommen från sjukhuset och blodgivning. Man får välja en liten gåva (ex. vinglas, strumpor mm, vi har vinglasen sen förut) eller 30 kr för "besväret". Men nu kunde jag även välja ett 40 krs presentkort som gäller i en massa butiker i stan, superbra tycker jag! :) GE BLOD!!!

image836
1 Evelina:

skriven

åå söt du är =)
jag vågar inte ge blod, svimmar av blodprov o så... annars skulle jag gärna VILJA göra det =)
fanns det på ams, det om din sko?
kram

2 Camilla:

skriven

Jag var blodgivare förr, jobbade för landstinget så det var helt ok att åka ifrån på betald arbetstid. Lämnade plasma också, det fick jag göra varannan vecka om jag ville. Sen kom en doktor på att jag hade väldigt dåliga blodvärden så jag var tvungen att sluta. Sa att jag gärna fortsatte lämna plasma, men det ville de inte. Finns alltid en risk att maskinen går sönder och man inte får tillbaka de röda blodkropparna.

Kommentera här: