Ute i god tid

Om en månad kommer Ordning & Redas kalendrar för 2009 ut i butik! Ja jag vet, lite tidigt att tänka på det nu men jag vill absolut få den som jag tycker är finast. Sedan 2001 har jag kört med deras kalendrar och de är så fina att spara. I början köpte jag tygvarianten men till i år valde jag den i vitt skinn, väldigt nöjd men nu har jag ju brytit trenden.

Har spanat in utbudet för 2009 och har verkligen beslutsångest! I flera år ville jag så gärna ha den inbundna tygvarianten i färgen lila, men den kombon tillverkades inte. Nu finns den äntligen, men funderar på att fortsätta med skinn. Denna gång den bruna kanske?!


Vilken skulle du välja?!
Tyg/inbunden/spiral/skinn/kroko/färg?!
So many options...
1 Sandra:

skriven

Hej! Vill du ha gratis presentkort på Gina tricot, H&M eller JC, helt gratis? Bli medlem genom denna länken http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=864 och få 50 poäng direkt! Det är superenkelt och det funkar! :) Kram på dig!

2 Jennie & Exxa:

skriven

Den lila och den gröna är finast tycker jag :) Vad kostar de?

3 Anette:

skriven

Jennie: Det varierar beroende på storlek, skinn/tyg mm, kolla in hemsidan så ser du priserna.

http://ordning-reda.com/

(men ca 190-280 skulle jag tro de flesta ligger på)

4 Fru Evelina:

skriven

ooo så fina! jag skulle välja den rosa jag =)

fast jag har ju min från personlig almanacka, får ha den ett tag till!



filmen var så tråkig så vi stängde av haha =)



kramis

5 Jonna:

skriven

Åhh vilken tur att du blogga om just dessa, har funderat på när dom ska komma. Och jag ska ha en...i rosa såklart,men va f-n fanns ju ingen i skin..jaja får bli en spiral som vanligt.

I år blev jag ju utan =( fick köpa en "Vanlig" i en "vanlig" bokhandel...traumatisk upplevelse.

6 Mia:

skriven

Svart eller lila croco tror jag :)

7 Kristin:

skriven

Svar: Det gjorde inget att jag fick vänta. Den som väntar på något gott...=) Premiären var idag och jag fick massa beröm för dem.

Den rutiga skjort-klänningen är köpt på Lindex och är en stor favorit just nu. Superskönttyg!



Jag köpte min almanacka på personliga almanackor.

Där fick jag designa min egen, blev rosa såklart =)

Kramkram

8 Linda:

skriven

rosa tyg spiral!!!

min favvo

9 Satu:

skriven

Den röda kroko skulle jag inte tacka nej till :) URursel p åatt använda kalendrar dock.. skulle behöva en kalender för att kunna skriva in att skriva i min kalender..

Kommentera här: