Rosa Miu Miu

Hmm, nu har det gått några dagar sen jag nämnde Miu Miu. Hittade precis denna söta ljusrosa väska! Har spanat in modellen förut men inte sett den här färgen. Jag har tidigare sagt att jag inte är så mycket för rosa men jag verkar ha ändrat inställning, skulle mer än gärna har rosa Cult grejer, de rosa Liljeholmensljusen (se nedan) och nu denna väska...
(Både Cult och ljusen är ju så snygga när man matchar mot grått, vill göra om hela vår inredning i svart/vit, rosa och grått om jag vann massor med pengar.)
image1226
1 Fia:

skriven

Superfin :)

2 lovisa:

skriven

supersnygg!

3 Fifi:

skriven

Åh, den var tjusig den! Riktigt fin modell...

4 Tessan:

skriven

Då skulle du ju trivas hemma hos oss.. det är svart, vitt, grått och rosa i köket/vardagsrummet ju! Får komma och hälsa på nästa gång ni kommer till Vimmerby..

5 Anette:

skriven

Tessan: Ja nu var det länge sen vi var hos er. M kommer ju ned i helgen men jag jobbar. Finns så mycket fint, skulle vilja inreda en massa. Både svart/vit, rosa och grå. Sen gillar jag även ljusgrönt och beige... Tänk om bara M ville flytta snart :)

6 Tessan:

skriven

Ja.. det finns mycket man vill göra.. det underlättar om man har ett hus, det är inte så surt att lägga ut pengar på tapeter o dyl. då. Men man kan ju lätt ändra färg i ett rum bara genom att byta gardiner, kuddar och prydnadssaker/ljus.
jag vill redan göra om en massa här hemma igen! H blir lite smått irriterad på mina idéer och menar på att det verkligen inte behövs ännu! Hehe

7 Anette:

skriven

Tessan: Hehe, jag förstår att H inte tycker det är prio längre för ni har det ju faktiskt fint hemma! Jag
vill inte satsa så mkt pengar nu eftersom vi inte har eget men om jag tjatar tillräckligt mkt kanske M vill leta nytt han med :)

Kommentera här: