Vagabond

Nu har Vagabonds höstnyheter börjat komma till butik. Mina favoritstövlar från förra hösten finns igen vilket jag tror blir en hit. Vet inte hur många gånger folk frågat mig vart jag köpt dem men så var de slut överallt...
Här är dagens köp som jag tänkt ha på bröllopet på lördag. De är egentligen inte "tillräckligt fina" tror jag, ska ju vara smokingklädsel (med sidenskor?!), men jag orkar inte bry mig. Tänker inte köpa ett par dyra skor som bara används en gång. De andra svarta jag köpte till ett bröllop i höstas känns inte lika stilrena eftersom klacken inte är svart, därför var jag tvungen att investera i ett par "klassiska" pumps. Den här Vagabondmodellen är inte ny, i butiken fanns den med både "vår och höst-insida". De är riktigt sköna att gå i!

1 Malin S:

skriven

De är definitivt tillräckligt classy för ett smokingbröllop tycker jag. Hur ser klänningen ut som du ska ha ?

2 Camilla:

skriven

Båda paren så är snygga!

Jag kan nog tänka mig köpa ett par nya stövlar till hösten, min har liksom gjort sitt

3 Hanna:

skriven

Snygga skor.

Kommentera här: