D&G duger inte?

I lördags var det 1 år sedan M och jag förlovade oss. I present till honom köpte jag den här klockan från D&G eftersom han länge velat ha en ny. Han blev jätteglad och tyckte den var fin. Dock är han osäker på märket som enligt hans åsikt är ett "tjej och fjantmärke"! Killar alltså, ibland är de otroliga. Jag visste att han kanske skulle vilja byta men att det skulle vara på grund av märket och inte utseendet hade jag inte räknat med. Så imorrn ska vi till stan och spana klockor...

Vad tycker ni om D&G?
Vilka märken har fina killklockor, tips?!

1 Jenny:

skriven

Åh vad typiskt killar. Precis så skulle min sambo kunnat säga =).

2 Lina:

skriven

haha killar så typsikt! Jag har verkligen inte tänkt D&G som ett typiskt tjejmärke,utan för båda! Tyvärr kan jag inget märke som har fina killklockor:S





Kommer det bilder från resan då ;)

3 Evelina - blivande brud <3:

skriven

haha vad rolig han är =)

inte en aning om vad som är snyggt till killar... police, seiko?

finns ju massor när man väl tittar runt kan jag tänka!

kolla på klockor.nu tror jag det är...



kram

4 Hanna:

skriven

har ingen idé på märken men D&G har jag aldrig sett som ett tjejmärke.

5 PL:

skriven

Fossil har snygga klockor. Just nu har de dessutom 50% på dem på Ur&Penn, men jag tror inte att deras sortiment är så stort på just Fossil.

Kommentera här: