Sommartävling - 1


Så har det då blivit dags för min första sommartävling! Vinsten är en valfri fönsterfilm från Strössel Design. Det är jättefina och smarta plastfilmer som man kan sätta på sina fönster för att skydda mot insyn. De fäster utan lim och kan sättas på alla slags släta ytor, även lätta att ta bort och återanvända!

Vi startar med en enkel tävling: det enda du behöver göra för att vara med är att skriva en valfri kommentar till detta inlägg senast sön 6 juli kl 23.59 så lottar jag fram vinnarna (glöm inte att lämna antingen mail eller bloggadress). Totalt blir det tre vinnare som får välja varsin fönsterfilm (finns fem olika motiv och två olika storlekar).

Lycka till!


De finns att köpa på bland annat Design Torget och Designonline...
1 Linda:

skriven

jag är med!! Tjohoo!

Gillar de med pelargonskuggorna...

Kramis!

2 Rebecca:

skriven

Det är alltid kul med tävlingar :)

3 Sally:

skriven

åh, en dag sent. det var lite surt men hej, jag kommenterar ändå av ren vilja :)

4 Veronica:

skriven

Snyggt! =)

5 solveig:

skriven

Åh jag vill verkligen vinna!

6 Camilla:

skriven

Oh jag vill vara med :)

7 B-M:

skriven

Härlig fönsterfilm, skulle jag behöva som har ett fönster alldeles bredvid duschen...:)

8 Nathalia:

skriven

Hejsan!

Jag är med i din sommartävling.

Tyckde om den med djuren på.

Trevlig sommar

Kram/N

9 Malin S:

skriven

Då får jag hoppas på vinst även här =)

Din tävling har ju gett tur innan.

10 Kristin:

skriven

Åh, sådana behöver jag ju! Bor på nedersta våningen och du vill man ju inte ha några fönster-tittare =)

11 PL:

skriven

Hej Anette!

Surfade runt lite hursom på nätet och hittade hit, till din blogg. Bra läsning och massor av fina "vill ha"-grejor. Kul när det är någon i bekantskapskretsen som skriver, det blir lite mera personligt då. Hit kommer jag definitivt att återkomma!



Och så skulle det ju inte sitta helt fel med en fönsterfilm, heller...Vi har sjukt mycket insyn i vårt vardagsrum.

//Piiha

12 Jenny:

skriven

Alltid skoj med en tävling.. Ha en trevlig sommar...

13 Ida:

skriven

Jag vill också vara med och tävla. Fönsterfilmerna är så fina

14 petra:

skriven

Ååå, vad fina! De skulle va bra när blomorna bara dör...

15 milla:

skriven

ÅÅ, ja vill jätte gärna vinna!!

16 Sophia:

skriven

Åh, har länge gått o tänkt på att köpa fönsterfilm och så trilla jag in här, ibland har man tur. Hoppas jag vinner nu oxå.

Mysig blogg! :)

17 Jonna:

skriven

Åhh har du läst mina tankar? Satt och prata här hemma om att till hösten måste vi ha sån till badrumsfönstret i huset, grannen ser rätt in...inte så kul.

18 Josefine,Blekinge:

skriven

Åh vad fina! Har bara sett fönsterfilm i tråkiga motiv/mönster tidigare!



De skulle passa superbra i min lilla sons (han är bara 2 månader men så småningom!) rum som vi håller på att fixa iordning i sommar!



Hoppas på tur!

19 C:

skriven

Klart jag vill vinna :)

20 emina jakupovic:

skriven

Jag är gärna med, överaska mamma och pappa med en fin liten present? Tror nämligen inte sånt där är direkt för 16 åringar, haha :) något man kan använda i våran lägenhet som vi har utomhus kanske? :)

Kommentera här: