Art By

HMs kollektion med vita linnen och t-shirts som nya unga designers fått sätta sin prägel på finns nu att köpa online (tack Camilla för tipset!). Min favorit klänningen har redan nästan tagit slut. Gillar även t-shirten som jag såg i Sofis Mode för ett tag sen och linnet är riktigt fint det med. Finns ytterligare 7 plagg att spana in :)

image1590

Med koden 8036 får du 10% rabatt!
Tack Jenny för tipset; 8044 ger 20%! Har uppdaterat ordern med den koden :)
1 Camilla:

skriven

Visst är de fina!
Du måste visa en bild på väskan jag är så nyfiken
Kram

2 Jenny:

skriven

Gillade den till vänster bäst men den var redan slut. Fick bli den med ugglan istället =). Koden 8044 ger 20 % rabatt =)

3 Modesty Mia:

skriven

De är verkligen jättefina! Linnet till höger är nog min favorit!:)

4 evelina:

skriven

så fina plagg!
hade ni det trevligt på stan =)?

kram

5 evelina:

skriven

ja det förstår jag det, gravidmagar är sjukt snyggt och mysigt =) blev du sugen =)?

jajamen, tacos med chamoinjoner och guacemole, eller ska jag säga guacemole med tacos =) haha...

kram

6 Hanna:

skriven

Tack för idag. Det var riktigt roligt. :-) Kram

Kommentera här: