Dagen i bilder...

image1602Det har varit en väldigt trevlig dag! Det var kul att träffa Hanna och vi fikade gott på Café Gyllen. Vi verkar ha samma goda smak och valde båda chokladbiskivier! Hann även med att kika i nya Monki butiken. Dock kände vi båda att det inte riktigt är en butik som passar oss.

Efteråt kunde jag inte låta bli att spana lite kläder på HM. Testade en hel del men tyvärr var det mycket som inte fanns kvar i min storlek (ni ser ju hur smått allt är på mig).
Först har ni en dagens, klassiskt Anette med La Redoute kofta och favvostövlarna från Vagabond.

image1603image1604

Jag blev kär i den röda söta blusen. Tyvärr var den för liten men fann och köpte rätt strl i beige. Grämer mig dock fortfarande att jag inte kan få den röda...
image1599image1600

Hittade söta underkläder i Organic Cotton. Ni som följt bloggen vet att jag gillar svart/vit kombo! Fick dock hejda mig, har alldeles för mycket underkläder redan.
image1596image1597

Testade även den söta kjolen som jag sett att många har. Den här är dock 2 strl för liten så dragkedjan är helt öppen där bak!
image1598


Utflykten till Norrköping blev supertrevlig. Vi spanade in massor av möbler och testade lite kul prylar på MediaMarkt. Stolarna i denna matsalsgrupp var jättesköna och jag gillar starkt den vänstra vägghyllan.
image1593image1594

Våra vänner ska nog satsa på den här soffan till nya huset, bara den får plats...
image1595


Kvällen avslutades på Kikkobar. Jag åt wokad kycklingfilé i röd kokos currysås, mums!
image1591


PS. Den här jackan såg jag i fönstret till Peak Performance. Den får gärna hänga på en galge i hallen när jag vaknar imorrn! (vet att det är lite svårt att se)
image1592
1 Camilla:

skriven

Så kul att få se vad ni gjorde igår :)
Miu miu väskan är så fin!

2 evelinae:

skriven

såg med de där blusarna idag, supersöta! och det där ekbordet som är med på bild, exakt sånt vill jag ha!

kram

3 Hanna:

skriven

Kul med lite bilder från dagen. Tack för din kommentar i min blogg. Den värmde. :-) Jag vet att jag inte är särskilt fotogenisk, därför klipper jag alltid bort huvudet..... :-) Kram

4 Catarina:

skriven

Den där soffan har min kill kompis :P

Kommentera här: