Stjärnor som dansar på is?!


Kan detta bli bra? Ja förmodligen... Vidareutveckling av Let's Dance som presenteras av Carolina Gynning och Carina Berg (bara det är ju sevärt i sig) och några av kändisarna som ska göra piruetter på isen är Marie Serneholt, Rafel Edholm, Josefine Crawford, Josefine Sundström, Tony Irving och Markus Fagervall.
Kommer ni att titta?!







Kommer heja på Marie, hon är ju så söt och passar väldigt bra i rött!
1 Camilla:

skriven

Ja det ska jag nog, gillar Gynning och Berg! Lite kul med is också, programmet har nog blivit lite uttjatat

Jag har utmanat dig

2 Jonna:

skriven

Klart jag ska kolla, Jesper Blomqvist ska ju vara med!

3 HannahSthlm:

skriven

Ja det får man ju allt ta och kika på:)!

4 Lina:

skriven

Hmm.. detta kan bli rätt intressant ;)

5 Mia:

skriven

Tror nog inte att jag kollar faktiskt :) Men man vet ju aldrig!

6 Kristin:

skriven

Jag ska verkligen se det.

Jag älskar Gynning, hon säger och gör helroliga saker =)

7 nadja:

skriven

ska oxå ta en titt på det programen har jag tänkt

Kommentera här: