1 Fru Evelina:

skriven

vilket bra val :-D vi ska ha bara svart tror jag, och sen en hårdlift istället för liggdelen, så man kan ha vagnen ute i förrådet och lätt bära in bebis.

2 johanna:

skriven

två fantastiska nyheter i bloggen idag och outfit från gårdagen. säg vad du tycker!

3 Alshammar - Style As Lifestyle:

skriven

söta :)

4 Malin S:

skriven

Go kväll !

Jag undrar en liten grej. Hur fixar man in babynedräknaren här på bloggen ? Jag är såååå oteknisk men med viss guidning kanske jag vågra mig på att testa. Tacksam om du vill hjälpa mig =) Kram.

5 Annas inspiration:

skriven

Villka fina :-)



hoppas du har en härlig onsdag

kramar

6 Fru Evelina:

skriven

hoppas ni också får en underbar valborg och helg! eller du kanske jobbar?

ananas är ju inte helt fel det heller =)



kram

7 Mia:

skriven

Hahaha, vilka roliga kort! Enkla men kul :) Ha en mysig valborg, kram! <3

8 Malin S:

skriven

Superstort tack för hjälpen med babynedräknaren =)

Ha en bra helg ! Kramar från mig.

9 Jonna:

skriven

Den svarta varianten är smygg den! Själv körde jag på hel grått. Tänkte som så att man ska ju ändå pimpa med åkpåsar å dylikt. Då kan man ju sats på roliga färger! Så Grattis till ett bra val av vagn!

10 Sara:

skriven

Tack! :)

11 jessi:

skriven

helt underbar design!

Kommentera här: