Utrensning

Ny vecka och jag startade med att hålla mitt löfte till mig själv; rensa i garderoberna. Det resulterade i två kassar som ska skänkas och nu inser jag verkligen hur lite kläder jag har (när även en kasse med mammakläder åker upp i förrådet).

Tror jag ska ta en prommis till stan imorrn och se om jag hittar lite nytt. Får se hur det går nu när jag har Melvin med mig i vagnen, är ju inte lika lätt som när man själv kan springa runt. Kräver lite mer planerande nu när jag måste åka hiss osv.

Idag är det sista augusti och från och med imorrn tycker jag att det är höst! Delvis skönt med höstkläder, vackra löv och framför allt att i år att få se Melvins utveckling! Mindre förtjust är jag i kylan, regnet och mörkret. Fast man kan ha det mysigt i soffan, tända ljus och se lite filmer!
1 jessi:

skriven

Lycka till på stan imorgon! Hoppas du hittar fina höstgrejer!



kram

2 Jonna:

skriven

Ja lycka till på stan,man får planera sin rutt bra ;)

Än så länge har du ju en snäll bebis som ligger där man lämnar honom och dom sover ju så gott i vagnen...annat är det nu att gå på stan med fröken...puh svettigt värre

3 Malin S:

skriven

Att städa ur garderoben står på min to-do. Dock inte dagens eftersom ikväll blir det Legally Blonde 2 på TV =) Skönt att du har rensat ur och då blir det roligare att lägga in sina nyshoppade plagg i en fin garderob. Jag kan tipsa om en tunika från Gina Tricot. Jag köpte två stycken i förra veckan. En i brun nyans och en lila. Perfekta för magfluffet. Bra pris, 149 kr styck. Passar utmärkt med leggings. Jag vägrar släppa mina mysiga leggings än. Jeansen får vänta.



Hoppas du hittar fina kläder att fylla den nystädade garderoben med =)

Kramar.

4 Sandra:

skriven

Visst är det skönt när man kan rensa ut en del i garderoben! :) kraaaam

Kommentera här: