Gravidkläder eller vanliga kläder?

För ett år sen satt jag och spanade in HMs mammakläder för våren/sommaren -09. Jag är glad att jag köpte jeans, chinos och shorts/highwaterbyxor från HM (de var superbra och gick åt snabbt så se till att köpa om du hittar underdelar du gillar) men sen hade jag faktiskt mycket av mina vanliga tröjor/toppar/linnen. Nu när jag spanar in utbudet för våren 2010 hittar jag den här toppen i två olika färgställningar som jag gillar starkt, så det får bli mitt tips till mina gravida läsare (men glöm som sagt inte att man kan ha mycket "vanliga" överdelar).



Ett annat märke som har prisvärda gravidkläder är Mama-licious (samma företag som har Vero Moda, Jack n Jones och Name It). Tyvärr har jag inte hittat kläderna här i stan men de finns i många nätbutiker. PS. Gör inte som en av mina kollegor och sälj gravidbyxorna innan bebisen kommit, de är bra att ha den första tiden efter förlossningen...
1 Anna:

skriven

Såg dom också, skitsnygga. Just nu har jag funnit mig väl tillrätta i graviditeten och älskar det. Nästan så jag önskar att jag var gravid i sommar och kunde köpa en av tröjorna;) Kommer sakna det lite sen, även om längtan efter bebisen tar överhand. Vi smäller på med en varsin bebis till sen Anette;)Håller med om det med underdelar, hittar man nåt man gillar är det bara att slå till! Vilka fina Brioleksaker Melvin har fått!

kramar och gott nytt år!

2 Lovisa:

skriven

Jag surplar i mig tipset. Tack!

Kommentera här: