Mitt bästa kap!

Var en sväng in till stan där jag på Åhléns hittade underbara svenska Björk and Berries brevid härliga Kings & Queens. Så nu finns det även dusch och lotion i smultrondoft här hemma! Mango... Smultron... Ni märker att frukt är min grej...


Dagens bästa kap (kanske mitt bästa kap nånsin!): i butiken Fandango har de 70% på allt så nu äger jag en filt, body och byxor från SVEA. Fick allt för 340 kr, snacka om skillnad mot ord pris 1135 kr! Vi vet ju inte om Skruttis är en tjej eller kille men jag tycker att marint är fint till båda könen :)

1 jessi:

skriven

jag måste gå en sväng till Åhlens här i stan för att se om vi har fått produkterna. (tvivlar..men hoppas..)



Jag önskar dig en HÄRLIG lördag!



kramar

2 Angelica:

skriven

Wow vilken kap!

3 Mia:

skriven

Oj, måste till Åhléns idag hör jag! :) Söta inköp förresten. Ha en mysig lördag :)

4 Nina - This is who I am ♥:

skriven

fint! :)

5 Anna:

skriven

sv: javisst blev det fint, jag är så glad :-)



Marint är så snyggt

kramar

6 whynja:

skriven

Hmmm. Jag "råkade" också hamna på Fandango på väg hem från gymmet. Och kom därifrån med en påse. Trots köpstopp.

7 Malin S:

skriven

De produkterna verkar vara helt i min smak (eller doft kanske man ska säga ;) Älskar fruktiga dofter ! Det var ju världens kap du köpt till Skruttis =) Härligt att fynda grejer i bra kvalité.

Kommentera här: