Melvins första tåg och flygresor








Resan till Rhodos började med buss och tåg. Var lite orolig för förseningar men allt flöt på bra. Melvin spanade in utsikten från tåget och myste lite hos pappa innan han till slut somnade en stund hos mig. På Arlanda behövde vi äta lite så jag såg till att det blev på Starbucks och fick därmed min omtyckta varma choklad!

Melvin fick välling och somnade rätt snabbt på flygresen ner eftersom vi lyfte kl 18. På hemvägen gick det inte lika lätt, han sov en stund men vaknade ganska snabbt (lyfte kl 13.20). Tycker ändå det gick bra med alla resor och jag hoppas att de andra passagerarna inte stördes alltför mycket.

Eftersom det ingick en barnvagn i vårt hotellrum så åkte vi till och från flygplatserna utan vagn men det funkade utmärkt och jag är glad att vi lyckades ha så lite packning (en stor och en liten "kabin"resväska samt varsin väska som handbagage).
1 Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

skriven

Skönt att det gick så bra.

2 Malin S:

skriven

Kul att se bilder från starten av er resa. Melvin ser ju väldigt beskedlig och lätthanterlig ut, glad & mysig =) Men hur lyckades ni att ha så lite packning?!?! Ni måste vara packnings & prioriteringsproffs!



kram

3 Madde:

skriven

Söt liten kille. Kan tänka mig att resan var lite tuff för honom...

Kramiz

4 Lovisa:

skriven

Vad kul att det gick så bra! Vad tyckte han om att vara utomlands? Gick det bra med värmen och så?

5 M:

skriven

Haha bilden på Melvin i vagnen är ju helt underbar! :)

6 Jonna:

skriven

Härligt att det gick så bra! Det blir ju vad man gör det till!

7 Angelica:

skriven

Det ser ut som det har gått jättebra!

8 Stine:

skriven

Härliga bilder, ser ut att ha gått riktigt bra :)

9 AC:

skriven

Kan inte se mig mätt på bilderna!

Kommentera här: