Rätt låt vann!


Jag tycker Anna var underbar och M tyckte också hon var bäst i dagens startfält. Egentligen ville M se film men han fick vänta så kollade vi på Bröllopsfotografen efterråt (mitt val). Är precis klara och måste i säng eftersom en liten sötis kommer väcka oss vid 06,30. Ett tag var det 07,30 men han verkar tyvärr ha återgått till den tidigare timmen... Sov Gott!
1 Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

skriven

Jag tycker att låtarna igår var riktigt dåliga. Förutom hennes låt då. :-)

2 Lovisa:

skriven

Jag håller med Hanna här ovan, det var riktigt låg klass på många låtar igår! Tyckte också Anna var bäst.



Lägenheten ligger i Södra Ekkällan, mellan nya Coop-butiken och sjukhuset ungefär. Bredvid Friskis&Svettis (någonting jag hoppas ska gynna mig när gravidkilona ska bort :-)

3 Hockeymorsan:

skriven

sv: ja, KENT var så sjukt bra! Jag går gärna i CC oxå!!!

Kommentera här: