Träningsshopping

I kön till kassan på Stadium. Som ni ser fick jag med mig en hel del!

Önskar jag kunde komma iväg och köra aerobis/pumpklasser men det är lite svårt att klämma in när M jobbar långa dagar och helgerna lätt försvinner iväg. Har tänkt testa att köra hemma så från Casall blev det en boll och matta. Till våren vore det trevligt att komma igång med löpning (jogging eller lunka kanske jag ska säga) och L frågade om jag har lust att springa Tjejmilen i höst. Det vore faktiskt en bra sporre/mål!

Fick även med mig Nike tröja, jacka och strumpor samt Peak väskan! En av sponsorerna var Exotic Snack så lite färdkost hem slank också med...
1 Lena:

skriven

Hej! Jag är nyfiken på vad du jobbar med? Mysig blogg!

2 Anette:

skriven

Lena: Tack! Jag jobbar i en ICA-butik.

Kommentera här: