Buzzador


För ett tag sen skrev jag om Buzzador och det var ett par personer som nappade på inbjudan! Jag hoppas ni fått erbjudanden om kampanjer. Själv har jag fått hem Pampersblöjor i deras nya supertunna modell Active Fit! Kul att testa saker gratis och även ge bort prover till andra (sex mammor på öppna förskolan fick prover igår!). Vill du också få gratisprover - båda barnprodukter och annat - anmäl dig via länken! buzzador.com


Här är en del av det jag fått hem!
1 Yohanna:

skriven

Vad kul, fick du också testa dem! Jättebra att de var så tunna men jag har lite annan kritik. Men hittills fått positiv feedback från mina vänner som hjälpte mig testa iaf! :)

2 Yohanna:

skriven

Shit - förresten hur länge har du varit med för å få testa SÅDÄR många olika produkter??!!!

3 Anette:

skriven

Yohanna: Har varit med i tre år.

Kommentera här: