Hotel SPA Faltom

Nu är jag hemma igen efter en skön helg på Hotel SPA Faltom i Polen! Det har varit jättetrevligt sällskap, skönt med behandlingar och god mat. Tyvärr blev hemfärden försenad så jag landade på Skavsta fem minuter efter att flygbussen gick så det var bara att vänta 2,5 timme på nästa...

Vi hade ett paket med övernattning, frukost och middag x 2, Thalasso Detox behandling, lymfdränage "Boa" och massage med varma stenar. Tillsammans hade vi även en session i saltgrotta samt en timme där vi själva disponerade en sal med jacuzzi och tre olika basturum.

På lördagen hann vi med en promenad till ett närliggande shoppingcentrum och stormarknad. Där blev det smarrig lunch och fika men det enda jag fick med mig i shoppingväg var ett par chokladpraliner.

Skönt att vara hemma igen och Melvin mår bättre efter febern och matvägran!


Skål! Börjar resan med ett glas champange :)


Väl framme blev det fika, för min del en Baileys och pannacotta!


Inte utan min badrock!


I loungen fanns en vibrerande säng att vila på, måste ju testas.


Bubbelibubbel!


Hotellfrukost...


Lunch på shoppingcentret; pasta med lax och spenat.


Fikatajm; smaksatt latte och i asken gömmer sig praliner...


God middag, lättdrucket vin och mycket snack!
1 Hanna:

skriven

Det låter härligt. :-)

2 Lovisa:

skriven

Men åh vad härligt det lät! Blir väldigt avis!

3 Elin:

skriven

Harligt! Sa du rekommenderar hotellet? Vart kopte du paketet och ingick det transfer?

4 Angelica:

skriven

Gud så härligt! Ni verkar ha haft det toppen!

5 Anna:

skriven

Ser underbart ut!! O du bättre fika än med Baileys får man ju fasen inte;)

6 AC:

skriven

Du är jättefin o snygg på alla bilder! O det ser ut som ni hade det skönt.



7 Anette:

skriven

Hanna: Ja det gör jag gärna om!

Lovisa: Ja det var trevligt :) Men du har ju SÅÅ mycket roligt att se fram emot!

Elin: Jag har mailat dig med mer info...

Angelica: Ja det var trevligt!

Anna: Eller hur?!!

AC: Tack söta du, även om jag bara tycker jag ser bra ut på pannacottabilden haha :)

8 Anette:

skriven

Elin: Ditt mail kom inte fram, verkar vara fel adress. Skriv gärna till mig igen eller maila på [email protected] så får du veta mer!

Kommentera här: