Ny tröja


Jag är helt kär i den här HMtröjan! Är ju inte nån modebloggare så bilderna blev inte helt hundra men ni får ett hum om hur tröjan är. Som ni ser är den VÄLDIGT vid och sen tajt bara längst ut vid armbågarna. När jag såg den i butik fanns det bara XS och S kvar men tänkte att jag testar en ändå och det slutade med att jag köpte S. Undrar hur stor L/XL är som jag brukar köpa i vanliga fall?! Superskön är den och jag såg att tjejen på Bolibompa hade en likadan på tv imorse. Löp och köp, endast 199 kr!
1 Anna:

skriven

Superfin! Jag har en grå i lite längre modell i samma snitt från Vila som jag köpte förra hösten.

2 AC:

skriven

Du är jättefin i blusen - jag har ju sett dig så jag vet.

3 Lovisa:

skriven

JÄTTEFIN!!

4 Malin S:

skriven

Fin du är!

5 Anette:

skriven

Alla: TACK!!!

Kommentera här: