Baka

I helgen när jag jobbade sa Melvin till pappa att han ville baka med mamma. Det fick vänta tills idag då jag var ledig. Tänkte göra chokladmuffins men vid närmare eftertanke kom jag på att vi hade både philadelphiaost och nutella så slutresultatet av årets första bak blev chokladcupcakes med nutellafrosting!


Hittade inte tyllen jag hade tänkt mig men det blev rätt bra ändå!
Min är till vänster och Melvin dekorerade sin som står till höger :)
1 Anna:

skriven

Hej slinker ofta in på din blogg, känner inte dig utan hamnade här genom en annan blogg. Hur som håller jag på att jobba med en receptsajt för att sälja utrustning. Ett paket kommer vara cupcakepaketet. Den kommer delas in i 2 kategorier varv 1 kommer vara ett dekorationskit. Vad änvänder du när du dekorerar dina cupcakes? Förutom tyllar och spritspåsar? Använder man pallet

2 Anna:

skriven

Och där skickade jag kommentaren men var inte klar. Sajten vänder sig till vanliga människor och framför allt kvinnor mellan 25-35 år. Tänkte att du var den perfekta personen att fråga. Jätteglad om du vill svara //Anna

3 Anette:

skriven

Anna: Oj vilket smicker! Känns inte rättfärdigat men har i alla fall mailat dig :)

4 AC:

skriven

Det där såg smaskigt ut...

5 Lovisa:

skriven

Mmmm. Goda!

6 Jenny:

skriven

Oj så gott!!!

7 Nina:

skriven

Oh så verkligen goda ut! :)

8 Ann-Sofi MATSFARI:

skriven

Ja den här bilden var riktigt fin:)Och cupcakesen också:) Vilka härliga formar i rosa!

Kommentera här: