Star

Ytterligare en nya variant på klassiska Lancômemascaran Hypnôse: Star! Just nu kan man köpa alla Lancômemascaror hos Kicks med 20% rabatt om man är medlem. Dessutom ytterligare 15% rabatt på alla köp i webshoppen så de kostar 214 kr i stället för 315!
1 Lovisa:

skriven

Jag har alltid älskat Hypnose men på flygplatsen köpte jag nyheten Hypnose baby Doll och blev extremt besviken! Kladdade och klumpade som tusan. Nee, i fortsättningen håller jag mig till originalet.

Svar: Älskar originalet men är kul att kunna variera lite. Har de senaste gångerna använt Precious Cells och den är super! Så tråkigt att Dollvarianten inte var bra :(
Anette

2 Jonna:

skriven

Åh tack för tipset,ska testa star. Fick en doll av mannen i våras. Tyckte den var sådär i början. Sen testade jag vanliga hypnose och doll igen å nu är den en favorit!

Svar: Så olika man kan tycka (se kommentar ovan). Har faktiskt inte testat doll men är sugen på den här. Annars är Precious Cells riktigt bra tycker jag!
Anette

Kommentera här: