Är det nu snön kommer och blir julen vit?

 
Vilket väder det varit idag. Tänk om det bara kunde varit lite kallare. Gillar inte all slask och att det sen kommer vara isgata under den kommande snön.
 
Idag tog vi bussen till Tornby för att först äta lunch på McD. Självklart skulle vi sitta vid klätterväggen! Sen handlade vi lite snabbt innan Melvin fick vara i minihuset och leka medan jag skulle på en timmes möte på jobbet.
 
När det var klart kom M och hämtade oss så vi kunde åka till tandläkaren vilket jag redan nämnt. Nu sover sötis gott sen länge och jag funderar på vad morgondagen ska erbjuda. Är ledig och det sammanfaller väl med studiedag på förskolan. Melvin behöver ta det lugnt hemma så jag tror att jag äntligen ska ta tag i lussekattsbakandet samt julpynta lite eftersom helgen innebär JOBBJOBBJOBB.
1 anna forsberg:

skriven

Jaha haha vi missuppfatta varann jag ska gå kl 13 men imorn:)!

Svar: Ja jag kom på det sen ;)
Anette

2 Jonna:

skriven

Haha kul att vi lagt upp bild från samma vägg ;)

Svar: Haha, ja vad är oddsen liksom?! :)
Anette

Kommentera här: