Kavat Amanda

 
Jag råkade nyligen upptäcka de här skorna från Kavat. De finns i olika färger och görs i ekologiskt skinn samt är designade av Cecilia Blankens.
 
De kostar rätt mycket (1600) så jag hoppades på att hitta dem hos Ellos och kunna använda en 40% rabattkod. Dock var de slut i min storlek men en morgon hade det kommit in ett par igen (som jag antar var en retur) och de haffade jag snabbt. Hoppas att de kommer i början av veckan och att de är sköna!
1 Lovisa:

skriven

Jösses vad snygga! Mina boots från förra säsongen funkar i år också och de påminner lite om de där, men bruna i mocka. Har Kavat alltid gjort vuxenskor?

Svar: Ingen aning faktiskt. Vet att de haft vuxenskor sen jag fick Melvin för det är sen dess jag har lite koll på märket...
Anette

2 AC:

skriven

Har också spanat in exakt samma, de är supersnygga och sköna tror jag.

Svar: Haha, ja vi har ju bra smak båda två ;)
Anette

3 Anna:

skriven

Verkligen skitsnygga!!

Svar: Javisst är de! Stilrena och klassiska på nåt sätt :)
Anette

4 Emelia:

skriven

Jag har haft dessa i åtminstone 1,5 år nu och de ser fortfarande nästan nya ut trots att jag använder dem varje dag under våren och hösten. De är supersköna och ett jätte bra köp!

Svar: Åh så kul att höra! Nu ser jag ännu mer fram emot leveransen ;)
Anette

5 Jonna:

skriven

Jädrans va snygga! Men nu är dom ju säkert slut då...

Svar: Men det kommer säkert in returer igen, verkar som en del köper flera storlekar och testar. Kolla på morgonen på Ellos, det är då de "fyller på lagret" igen. Annars finns de på Kavats hemsida också!
Anette

Kommentera här: