Bon Voyage a la Mini Rodini

En del av kollektionen! Klicka på bilderna för att få dem större.
Här kan ni se mer...
 
I måndags kväll kl 23.59 började Oii barnkläder sälja Mini Rodinis vårkollektion. Eftersom jag skulle upp 05.30 kunde jag inte vara vaken så länge men hann lägga in en liten beställning innan jag åkte till jobbet igår.
 
Helt sjukt att så många plagg redan sålt slut! Är glad att jag hann haffa det jag ville ha även om jag väntar på fler plagg som inte kommit ännu.
 
Tur att jag inte har en dotter för då hade jag köpt nästan alla klänningarna och summersuits!
1 Lovisa:

skriven

Tur att jag har karaktär i den köpfria månaden. Jag blundade förbi bilderna för att inte frestas för mycket :-)

Svar: Haha, bra jobbat! Jag försöker hålla inköpen till ett minimum nu eftersom jag vill spara till resan men jag kunde inte låta bli och shoppa lite. Förresten, har du slängt rabattkortet? För jag vet inte vad de dillade om förut för de funkar fortfarande och ska alltid gälla så länge butiken finns! Om du råkat slänga det kan jag skicka ett nytt (för jag har ett på 20% nu).
Anette

2 Lovisa:

skriven

Men åh, jag kastade det. Dumt av mig. Jag fick en kod när jag bloggade om dem så jag har 10% på nästa köp, så om någon som handlar mer frekvent än jag vill ha det så kan den få det, men annars tackar jag ju inte nej :-)

Kommentera här: