Mini Rodini AW13

 
 
 
Imorrn bitti kl 09 släpps de första kläderna från Mini Rodinis höstkollektion hos Oii barnkläder! Ska bli kul att spana in kollektionen som den här gången går under namnet Aspen. Gillar pingvinprintet och sista tröjan med pantern kan dyka upp på Melvin :)
 
 
"The Mini Rodini AW13 Collection Aspen is like a winterland soap opera starring the rich and famous. It contains all the necessary ingredients to make the perfect drama: true stars, luxurious ski resorts, jewels, horses, foxes, a Jackie-jacket and lots, and lots of love! The colours are glamorous blues, dramatic reds, shocking orange and blushing pink."
1 Malin S:

skriven

Coola kläder, som vanligt från Mini Rodini. Men camoflagemönstret tyckte jag var riktigt fult faktiskt.

Svar: Javisst var det men till killar tyckte jag inte det fanns så mycket och kan hålla med att camot inte var så fint. Hade kunnat gå lös på klänningar/toppar med pingvin/rosettmönster om jag hade en dotter...
Anette

2 Emelie:

skriven

Inget ur kollektionen föll mig i smak faktiskt, lite besviken. ansökte pantertröjan men det var typ allt. Gillade inte sommarkollektionen heller nåt nämnvärt. Tyckte de hade snyggare kläder förr.
Kram

Svar: Ja det stämmer att det inte är allt som är fint. Pantern var min favorit! Hoppas på att resten av kollektionen som kommer senare är riktigt fin :)
Anette

Kommentera här: