Nyttig (och supergod) snabbmat!

När vi var i Halmstad passade vi på att gå till Spis & Deli. Hade sett lite av deras mat via Minnas blogg och var sugen på att testa. När M frågade vart vi var på väg och jag sa att det var nåt ställe med "nyttig" mat blev han lite skeptisk. När vi väl kom dit så fanns det så mycket goda saker att välja mellan och jag fick som vanligt beslutsångest deluxe! Till slut tog jag också en burgarmeny, min med lax medan M valde vilt. Vi blev inte besvikna nån av oss och jag som även valde en grön juice (har för mig det var äpple, avokado, spenat, lime och ingefära) tyckte maten kvalade in på top fem godaste jag nånsin ätit! Stället är så mysigt inrett och jag gillar verkligen konceptet. Det finns även en restaurang i Varberg och tanken är att de ska sprida sig till fler städer. De verkar satsa på västkusten men jag hoppas verkligen de kommer hit till Linkan snart...
 
 
Väl värt ett besök om du är i närheten!
1 Lovisa:

skriven

Lät supergott! Tror min syster varit där, hennes kille är ju från Halmstad.

Svar: Ja jag tokgillar stället, god mat och så mysigt inrett och massa smådetaljer som var så bra! Halmstad var väldigt sommarmysigt, bra ställe att ha sin kille från :)
Anette

2 Malin S:

skriven

Jag ska till Halmstad om någon helg så då kanske vi ska smita förbi där! Tack för tips!

Svar: Ja gör det! För mig kommer det vara ett måste om jag är i närheten i framtiden :)
Anette

Kommentera här: