Sunday Morning

Tiden flyger verkligen iväg. För två tre veckor sen startade vi söndagen i NY med en tur över Brooklyn Bridge. Vi tog tunnelbanan ner till Brooklyn och promenerade sen ända upp till hotellet på 53e gatan! Vädret var alldeles underbart och på vägen stannade vi till vid mataffären Dean & Deluca och tog en liten fika!
 
 
1 Jonna:

skriven

Härliga bilder!!!
Älskar väskan du har,nöjd med den?

Svar: Tack!
Ja den är verkligen superbra! Skinnet är så mjukt och fint och gillar de olika fickorna :)
Anette

2 LINN ★:

skriven

Sjukt fina bilder!

Svar: Tack snälla! :)
Anette

3 Micke:

skriven

Det ser riktigt gött ut! :-)

Svar: Ja det var riktigt nice! :)
Anette

4 mergimtare ♛:

skriven

Jätte fin blogg har du! ❤
– sugen på att göra ett bloglovinbyte?

Svar: Tack!
Anette

5 Ellinor:

skriven

Så fina bilder! :)

Svar: Tack snälla!
Anette

6 Emma - Pluggar till FOTOGRAF:

skriven

Åh! Älskar den staden!!!

Titta gärna in på min blogg och säg vad du tycker om mina nya foton och foto-idéer:)

Svar: Ja det var häftigt att uppleva!
Anette

7 northernstreetstyle.se:

skriven

Så mysigt det ser ut ! missa inte att checka vår feta blogg !

Svar: Tack!
Anette

8 Anonym:

skriven

Saknar London! Fina bilder!

Svar: Ja London är också nice :) Fast det här är ju New York...Tack!
Anette

9 Marlene S.R:

skriven

fina bilder!

Svar: Tack! :)
Anette

10 Linda Lövberg Hjären:

skriven

Fina bilder :D

Svar: Tack snälla!
Anette

11 C H A R L O T T E:

skriven

Det ser helt underbart ut =)

Svar: Tack snälla! :)
Anette

12 Thea:

skriven

Vilka muffins! Var de goda? :)

Svar: Den var jättegod och inte alls lika mäktig som jag trodde!
Anette

13 Filippa Wallin:

skriven

Härliga bilder! Kram kram!

Svar: Tacks snälla!
Anette

14 Sofia - vardag & foto:

skriven

Fin blogg! Kolla gärna min blogg och lämna en kommentar! :)

Svar: Tack!
Anette

15 cajsa torres:

skriven

fantastiska bilder :)

Svar: Tack snälla!
Anette

16 Fatma:

skriven

Så underbart!!

Svar: Ja det var häftigt! :)
Anette

17 Sarah Moberg:

skriven

åh, dit hade jag verkligen velat åka. helt underbara bilder :D

rösta gärna på mitt bidrag :) och tävla du också: http://bodystore.bloggportalen.se/vote?contestant_id=11 (s a r a h m o b e r g)

Svar: Tack snälla!
Anette

18 Sofia:

skriven

Underbara bilder :-)

Svar: Tack snälla! :)
Anette

19 jasmin:

skriven

Åh så härligt att du är i usa!! Jag tyckte faktiskt att det var sjukt läskigt på B Brige. Du inte?!

Svar: Bilderna är från början av juni då jag var där :) Nej jag tyckte inte alls det var läskigt!
Anette

20 Josefine Anerland:

skriven

Åh vad häftigt!

Svar: Ja det var det verkligen! Hoppas jag kan åka dit nån mer gång :)
Anette

21 Sofia:

skriven

Vad härligt! Jättefina bilder!

Svar: Tack snälla!
Anette

22 Rebecca:

skriven

fin blogg :)

Svar: Tack! ;)
Anette

23 Let's play the sims:

skriven

Åh vilka härliga bilder!

Svar: Tack snälla!
Anette

24 Julia:

skriven

Såå fint! :)

Svar: Tack!
Anette

25 Sofia:

skriven

Härliga bilder, diggar bloggen :)

Svar: Tack snälla!
Anette

26 basebollivet.blogg.se:

skriven

Vilka härliga bilder. Inte helt fel ställe att vara på :)

Svar: Tack snälla! Ja det var verkligen en upplevelse, kul och intensivt :)
Anette

27 Malin S:

skriven

Underbara bilder! Dean & Deluca för tankarna till min gamla favvoserie "Felicity". Du har väl sett den va?! Mycket New York-känsla både i den serien och i dina bilder. Juicen verkar superläskande - vill ha nu!! kram

Svar: Tack snälla du! Ja jag kommer ihåg serien, fast inte så mycket från den mer än huvudkaraktärerna. Nu när du säger det ja, visst jobbade de där?! Ja juicen var heeelt i min smak :) Kram
Anette

28 Amanda Niclasson:

skriven

Härliga bilder!!
Har också varit i New York, det är verkligen jättefint där! :)

Svar: Tack! Ja vore kul att åka dit igen och hinna se mer :)
Anette

29 Sofia - vardag & foto:

skriven

riktigt snyggt!!

Svar: Tack!
Anette

30 Nathalie:

skriven

Ååh vilka fina bilder!!! Hoppas verkligen du har det jättebra <3

Svar: Tack snälla! Jag var där i början av juni med Sofis Mode och det var jättekul :)
Anette

31 kaffehörnan:

skriven

Vad ska man säga, sjukt nice bilder

Svar: Åh tack snälla!
Anette

32 Penny:

skriven

Riktigt Snyggt!!! :D

Svar: Tack!
Anette

33 Elin:

skriven

Är du också i New York just nu?!?! Jag tänkte ju just posta ett inlägg om Brooklyn Bridge! Coolt :D

Svar: Nej det här var i början av juni ;) Hoppas du har det alldeles underbart!
Anette

34 Hanna Karlsson:

skriven

Åh vad roligt att ha varit där!

Svar: Ja det var verkligen en upplevelse! Kort och intensivt, åker gärna dit igen :)
Anette

35 AC:

skriven

Så fina bilder, antar att det inte är mobilfoto. Jättefin bild på dig, lika fin som alltid!

Svar: Tack snälla! Nej inte mobil ;) Tagit med min Nikon!
Anette

Kommentera här: