Sovmorgon, jobb och bio!

Denna fredag började med lite sovmorgon till kl 8 (mot igår då jag gick upp 5.20). Nu är jag ledig ett par timmar innan det blir en promenad i regnet snöblasket till jobbet.
När jag är klar kommer M och hämtar mig med bilen, ska in till stan och käka och så avslutas dagen med bio; 007! Ser verkligen fram emot nya Bondfilmen ;)

Har ni sett den/tänker ni se den?

1 AC:

skriven

Kan ni tänka - filmen visas i Vimmerby ikväll! Får se om maken går att övertala....

2 Anette:

skriven

AC: Hoppas hoppas!!!

3 Angelica:

skriven

Ja absolut! Men jag tror inte att det blir på bio tyvärr. Alldeles för ont om barnvakter här...

4 Jonna:

skriven

Regnar det i linkan??Här är det fullt av snö fortfarande...bara några mil bort,blir väl så när man bor på landet S



Klart du ska ha en egen bebis snart, finns ju inget härligare!

5 Lina:

skriven

tack:) hoppas du med får en trevlig kväll! Hmm.,.har aldirg sett en 007 film;)

6 Julia:

skriven

får se om jag skaffar den på film när den kommer ut, men bio kommer jag nog inte se den på

7 Author Unknown:

skriven

Vilken fin blogg du har!



ha en bra dag!



Sofie

8 Evelina:

skriven

aha, jaa inte ens f blev så imponerad av trailern så vi får väl se om det blir den!

såg att den visades fasligt många gånger i stora salongen idag, men alla ville såkalrt gå vid 6 =)

är du ledig i helgen?



kram!

9 Madde:

skriven

Hej Vännen,



Sa hur var den nya Bond? Funderar att ga pa den i veckan.

Kram Madde

Kommentera här: