Många barnvakter


Fem minuter innan vi skulle gå hem från Öppna förskolan igår kom det förbi ett gäng 10-åriga tjejer som har eftermiddagsaktiviteter i ett rum bredvid. De tyckte att bebisarna var så söta och ville leka och gosa med dom. De andra föräldrarna gick hem men jag stannade kvar med Melvin för han tyckte det var superskoj! Hans favorit var snälla och roliga Therese. Hoppas de tittar förbi nån mer gång.
1 Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

skriven

Alltid roligt med uppmärksamhet.

2 Malin S:

skriven

Det är toppen att de små även får leka med större barn. Jag/vi har privilegiet att ha massor av granntjejer i typ 8-årsåldern som mer än gärna leker med Amy. Och hon bara älskar det! Nu på dagis känns det också som en fördel att hon lekt med stora barn. När är det förresten dags för Melvin?

3 Lovisa:

skriven

Åh vad roligt, både för tjejerna och för Melvin :-)

4 Lovisa:

skriven

Ibland går ju upp vid sju, de gångerna jag är utvilad. Vår lilla tös äter ju ingenting på natten utan vill ha käk först runt halv sex-sex. Så går jag och lägger mig vid 22 har jag ju fått nästan 8 timmars sömn i sträck och så ytterligare 1-2 timmar till. Om man jämför de med mina tidigare 6 timmar, så känns det långt!



Men ibland lägger jag mig igen och somnar om och det är ganska skönt det också :-)

Kommentera här: