Skaljacka och vantar från Molo



Babyshop har fått in massor av fina höst/vinterkläder från Molo. Gillar den här skaljackan och vantarna, tror de skulle passa utmärkt på Melvin! Synd bara att Molos jackor/overaller är så fruktansvärt dyra...

Här är fler fina Molokläder...

1 Malin S:

skriven

Jag höll på att ramla av stolen innan idag när jag såg hur mycket en Molooverall kostar. Visst, kvallen kanske är bra. Men kan den verkligen vara sååå bra?!

2 Jonna:

skriven

Mycket snyggt,men ja liiite dyrt.

Sett att många barnwebbisar rear ut förra årets. Men är ganska så urplockat nu. Annars är det bra att fynda under rean.

Och dom håller ju samma kvalitet som pop,nanook mm

3 Jonna:

skriven

Ang skor. Ja det är svårt att veta, men en 21 är att rekommendera till hösten. Dom ska ju ha nästan 2 cm tillgodo i skon.

Sen beror det helt beroende på skon, vilket märke. Och hans fötter. Superfit och viking är för smala fötter. Kavat passar breda fötter

4 Angelica:

skriven

Jättefina grejer!

5 Ida:

skriven

Molos overaller är värda sitt pris. Jag tycker det är så skönt att veta att mitt barn alltid är torr och varm. Dessutom är passformen suverän jämfört med tex POPs eller Lindex. Molo har också ett högt andrahandsvärde vilket gör att man kan få tillbaka det mesta av pengarna.



Ett annat tips är att köpa på rea ett år i förväg eller på Tradera. Då kostar de inte mer än en overall på H&M. Så brukar jag göra.

6 stine:

skriven

häftiga!!

7 Lovisa:

skriven

Ja, de har så sjukt mycket snyggt!

8 stine:

skriven

jaha ska du också ha molo i höst/vinter.. jag funderar på en overall.. :)

Kommentera här: