HM Mama


För ett år sen spanade jag mest in vårens och sommarens mammakläder. Kollade på årets HMs kläder och de här tycker jag är fina om ni har en bulle i ugnen!

PS. Köp dock inte för mycket mammakläder, finns mycket fint på de vanliga avdelningarna som går super att använda...
1 Anna:

skriven

Jättefina grejor såg jag! Jag tipsa syrran igår, för hennes bulle jäser till mitten på juli. Till mig själv klickade jag hem en klänning från the Garden Collection(superfina plagg och inte farligt dyra i den kollektionen). Jag hoppas Melvin kryar på sig snart, han kan inte dragit på sig nån variant av kräksjuka från öppna förskolan eller nåt sånt?

Ps det är klister på mitt barn tror jag, för det sitter fast än så länge, men jag är vid gott mod:)

2 Lovisa:

skriven

Jättesöta båda två. H&M känns som ett bra gravidalternativ eftersom deras plagg inte är jättedyra, men som du sa så finns det många fina "vanliga" plagg som funkar även när man är stor.



Linnet på bilden blev jag dock väldigt sugen på!

Kommentera här: