Svårt val



Ikväll vet jag inte hur jag ska göra kl 21. Har sett de två första delarna av CSI triologin på 5an och vill såklart se sista avsnittet. Samtidigt börjar Leila Bakar på tv4+ där hon laddar inför påskhelgen... Vad ska du se ikväll?

Update: Det fick bli CSI eftersom jag kan se Leila på tv4Play :)
1 Malin S:

skriven

Jag ska inte se något men om jag sett de två första CSI hade jag helt klart valt det! Leila bakar kan man säkert se i efterhand på TV 4.se.

2 Lovisa:

skriven

Jag visste inte ens om att Leila gick, så nu satte du mig i en svår sits också :-)



Men jag väljer nog CSI, måste se hur det går...

3 gotteochvi♥ GRAVID IGEN!:

skriven

sv; vad roligt, lycka till!

4 Malin:

skriven

Åh.. svårt val men eftersom jag sett dom 2 andra avsnitten så får jag väl komma in det sista ikväll också..

5 Bettan:

skriven

Fuskbyggarna... Men Leila är annars en favorit =)

6 sofie:

skriven

Tack flr din gulliga kommentar!



Jättehärlig blogg du har med massor av inspiration!!



Här står CSI på, hade helt glömt Leilas som jag längtat efter men ska se det på nätet sen=)



KRAM och glad påsk!

7 Annas inspiration:

skriven

Jag hade gärna sett Leila i går, men jag missade att det var :-(



vad tittade du på?



GLAD PÅSK!

Kram Anna

8 Miia - There´s no place like home:

skriven

Jag missade helt att en ny säsong av "Leila bakar" drog igång igår! Har dock hört att hon gjorde urfina påskmuffins... Låter gott!



Glad påsk fina du! Kraaam /Miia

Kommentera här: