Miniutflykt

Idag hade Öppna förkolan en liten utflykt till Valla. Där blev det först fika och sen fick vi grilla om vi ville. Vädret var superhärligt och det var massor av barn som lekte överallt, gissar på att det var ett gäng dagis som gått dit. Vi hade jättekul och Melvin trivs med sina kompisar!

Synd bara att min son inte behagar krypa (även om han kan) så han ålade sig fram i det skitiga gräset (ja han verkar ha kommit över sin gräsfobi) och jag fick snällt bita ihop och tänkta på att alla kläder kunde tvättas så fort vi kom hem...


Sötis redo för en utflykt!



Melvin är snabb när det är något som verkar intressant.
Han snodde mammas bulle innan hon hann blinka ;)
1 stine - mamma till Wiggo:

skriven

va mysigt, ja ville också vara med, är det i ryd du går? jag måste ta mig dit, latmasken som jag är.

vilka tider går du dit?

Kommentera här: