Nytt på Melvins fötter


Crocs Baya...

Idag var det en lycklig kille när vi hämtade ett paket efter förskolan. I helgen träffade vi flera barn med foppatofflor och han var helt besatt av dom. Så jag spanade på Ebay och hittade en juste butik som levererade supersnabbt! Tror dessa kommer slitas flitigt den närmaste tiden!
1 Emelia:

skriven

Jag letar också crocs till min dotter, skulle därför bli jätte glad om du kunde skriva ut länken till sajten där ni köpte dessa!

2 Jenny:

skriven

Hej! Var hittade du dessa (nya modellen) i svart? Våra söner föddes ung samtidigt. Har bara hittat dessa svarta i stl 25 och min son har stl 23 el 24. Min son blev så lycklig då vi var i en butik och såg dessa i turkost så jag köpte dem men funderar fortfarande, vill ju helst ha dem i svart då det passar till allt :-) // Jenny

3 Anette:

skriven

Hej Jenny och Emelia!

Jag köpte dem här för 200 kr inkl rek frakt:

http://stores.ebay.co.uk/SOUL-SHOES-UK

Strl 23/24 är c6/c7!



Ett tips är att välja att betala i lokal valuta på Paypal, dvs i pund eller dollar och inte i svenska kr för Paypal har en sämre valutakurs än de flesta banker...

Kommentera här: