VABdag

Den här soliga fina dagen blev inte alls som det var tänkt. Skulle bli så skönt efter sex dagars jobb att få åka till stan och få håret fixat hos Kicki. Melvin skulle också klippa sig och vi skulle äta lunch på Babettes - kanske suttit ute?! Har inte varit på stan på flera veckor och hade ärenden i ett par affärer. Skulle beställa grejer på Beijer till våra garderober.
 
Istället lider jag så med min lilla älskling. Han blir sällan sjuk och det är så jobbigt när jag inte kan hjälpa honom. Han väckte mig i natt och sa han hade ont i magen. Vi gick på toa och tog inte lång tid innan han mådde dåligt. Andra gånger har det varit över efter en tömning. Han fick i alla fall sova ett par timmar till och åt frukost men sen dess har det varit kört, gång på gång blir han dålig. Gråter över magontet som uppstår vid anfallen och vet inte vart han ska ta vägen. Försöker få i honom lite vatten och vi är mest i soffan hela tiden. Tur det finns barnkanal/dvd/viaplay. Vill att han ska sova mer men det är svårt. Vet att det kommer gå över och vår missade mysdag på stan kan vi ta igen många gånger om senare i vår. Bara jobbigt när man är mitt i det och känner sig lite hjälplös.
 
Det var länge sen jag skrev här och är på ett sätt tråkigt att börja med dåliga nyheter. Kul att se att det ändå är ett gäng som är här inne och kikar ibland - tack fina ni!
1 Anna Forsberg:

skriven

KRYA!!!

Svar: Tack snälla!Är mycket bättre idag även om det är väldigt små portioner som äts...
Anette

Kommentera här: