Lovely Armband

Igår kom äntligen mitt Johanna Dauphin armband och jag älskar det! Är verkligen supernöjd med köpet och det är så fint o skinnet luktar så gott :)
image405
(Ursäkta den dåliga bilden/konstiga färgen, fotade med mobilen)
1 Sussi:

skriven

JÄTTEFINT!

2 Camilla:

skriven

Snyggt!

3 Sanna:

skriven

Hej Nettan! Vet inte om du minns mig men för ett tag sen mailade jag dig och frågade dig om "bottom-shaper" för din Speedy som du köpte på Ebay. Fick du betala tullavg för den? Har åkt på tull förr när jag beställde varor utanför EU. Plattan är inte så tjock så den borde kunna fraktas i ett större kuvert. Tacksam för svar! mvh Sanna

4 Malin S:

skriven

Snyggt armband. Ikväll blir det en sväng bort mot Monaco. Ska kolla in Eze också är planen =)

5 josiee:

skriven

Läckert!!! Har förresten en liten diskussion på min blogg angående lång & högklackat, du kan väl kika in och säga din mening!!/josiee

6 evelina:

skriven

vad fint! ser dyrt ut?
fina halsband kyssjohann fått in med! vill ju ha många av dom tvärr =)
nu har jag kollat på vickans program! skitkul ju! vad sör hon blir när man ser henne le o skämta hela tiden =)
kram

7 Anette:

skriven

Till alla: Tack! Jag är själv oerhört nöjd :)

Kommentera här: