Spice Girls tillbaka?!

Vad tycker vi nu om detta: Spice Girls kommer tillbaka! Med konserter, nytt album och tydligen vill prinsarna ha med SG på den välgörenhetskonsert de ska hålla till sin mor Dianas minne på söndag. Jag tycker det är lite kul, får se om de kan åstadkomma något bra? Eller vad tänker du?
image340
1 Josieeme:

skriven

hahaha ja vi får väl se hur det blir...ska bli himla kul och se resultatet hursomhelst;)

2 Tesan:

skriven

Va konstigt att se dem alla tillsammans igen, de ser så gamla ut :S

3 ulrika:

skriven

Så där såg inte posh spices tuttar ut back in the day =)

4 Sussi:

skriven

Tycker att det vore en kul grej :)

5 Anette:

skriven

Tesan o Ulrika: Jag håller med, de ser äldre ut, men samtidigt mer mogna ut än när de höll igång förut och Posh har definitivt större attribut idag! :)

6 Anonym:

skriven

Hej!
Vet att "skindeep" på humlegårdsgatan haft miu miu väskor sen tror ja jag sett dom på "MRS H" i Birgerjarls pssagen kan ha väskor från dom. Sen kan du ju alltid ta en sväng förbi Åhlés city + NK :) Lycka till!

7 Jenny:

skriven

Kul, men jag är lite rädd att Posh boobisar håller på att trilla ut ;)

8 Malin S:

skriven

Gillade Spajsarna när det begav sig och det blir intressant att se och höra nu också.

9 Dudy:

skriven

Ja, de låter ju lite desperat på ett sätt, men om de nu tror att de kommer glädja så många mänskor så låt dem göra det då =P Jag tror inte de blir nån succé.

Kommentera här: