Önskelista 2008


Hmm, inser att min önskelista till jul kanske är lite tråkig eftersom det bara är grejer till hemmet... Jaja, det här skulle jag i alla fall bli glad av om tomten hittar det i sin säck ;)

M är inte så värst intresserad av ovanstående och vill ha den här istället:

1 Satu:

skriven

Det ser väll inte så dumt ut :D

Du har iaf kommit på något.. själv vill jag alltid bara ha kläder haha.. shopping snarare :P

Dammsugaren är jag tveksam till dock , hade den tidigare modelen, fruktansvärt dålig , men dom kanske har fått till det nu :)

Fatet från Jelly Bean är jättefint :D Har ett grönt jag älskar :) Snart skall julgodiset upp där ;)



Ha en god jul!!

2 Linda:

skriven

Vad är det där som martin vill ha?

3 Jonna:

skriven

Brukar det inte vara så man önskar sig massa till hemmet, men det är ju där det behövs. Piffa till varjedag sysslorna.

har önskat mig en enda grej av maken i år,tror du jag får det?

4 Tessan:

skriven

Ja, jag läste med det precis :) Att det ska bli kallare och kanske snö alltså... håller alla tummar jag har

5 M:

skriven

Det som jag vill ha är en Logitech Squeezebox.

En smidig musikspelare som man ställer vid stereon, den spelar sedan musiken över nätverket hemma med 100% bitperfekt återgivning dvs lika bra eller bättre mot att spela skivan i den vanliga CD-spelaren.

6 linnea:

skriven

hej, när du beställer från HQHair.com . är det från england ? va kostar frakt ?

7 Fru Evelina:

skriven

haha hoppas ni båda får vad ni önskar =) jag kan ju säga som så att det jag köpt till fredrik skulle jag aaaldrig vilja få själv haha...



alltså spelbutiken i ryd centrum, eller finns det fler såna ställen? 14 blir iaf jättebra, är inte så sugen på att stressa dit, speciellt inte när jag går dit med dig =)



kram

Kommentera här: