Sommartävling - 2


Så, nu kommer till slut min andra sommartävling! Den här gången kan ni vinna gulliga broscher eller magneter från Ahnlund Karlén som de snällt nog har skänkt bort så att mina läsare ska kunna få dem! Du hittar dem på tex Designtorget och de finns med mängder av olika budskap. Jag valde dock de två som jag tycker mest om; PUSS och KÄRLEK! Återigen gör vi detta till en lätt tävling där det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att lämna en kommentar i detta inlägg senast söndag 13 juli kl 23.59. OBS! Glöm inte att lämna din e-mail!
1 PL:

skriven

Jag vill vara med och tävla!

2 Camilla:

skriven

Jag vill vara med :)

3 Liza:

skriven

Väldigt snygga, jag vill tävla! Ha det bra!

[email protected]

4 Linda:

skriven

Underbara jag är verkligen med!!!!

5 emma:

skriven

jag e defintivt med!

6 cornelia:

skriven

jag är med :)

7 wallis:

skriven

Självklart vill jag vara med i utlottningen, så fina så...

8 inger:

skriven

jag är med.

9 Alexandra:

skriven

ooh, jag är med och tävlar :D :D

10 Sofia:

skriven

Vilken rolig tävling, skulle vara perfekt med lite nya magneter så man kan slänga bort dem vi fick av min mamma som är typ 10 år :P

Slänger upp en länk till denna tävling när jag kommer hem från jobbet också :)

11 Sanja:

skriven

Jag är med.

xoxo

12 josefine:

skriven

jag vill tävla!

13 Benita:

skriven

Jag är jättegärna med!

14 maria:

skriven

Jag vill vara med!

15 Sara:

skriven

Är gärna med och tävlar! :)

16 anniskattis:

skriven

Pussar och kärlek - det önskar jag mig i sommar! Om inte annat på en liten fin platta...



Kram från Anna

17 ejmis:

skriven

Jag är med =)

18 Cecilia K:

skriven

Självklart vill jag vara med:)Skulle gärna vilja ha lite kärlek

19 Tuva:

skriven

Jag vill vara me :)

20 [elina]:

skriven

jag är med :)

21 Sandra:

skriven

Jag skulle gääääääääääärna vilja vinna!

Vinner nästan aldrig ;p så skulle vara väldigt uppskattat - håller alla tummar och tår -

22 ÖIF F96/97:

skriven

Vi vill vara med!

23 Carola L:

skriven

Jag vill vara med!

24 Susanne:

skriven

Jag är med och hoppas på vinst!

[email protected]

25 julia:

skriven

Jag är med :)

26 Sandra:

skriven

Jag vill vara med och tävla:) [email protected]

27 Nina:

skriven

Åh, perfekt att lägga till goodiebagen jag tänkte fixa åt min älskling tills han fyller :) Är definitivt med!

28 Fred:

skriven

Jag är gärna med, gullig present till flickvännen :)

29 carro:

skriven

jag vill vara med :) håller tummarna, och tånarna ;)

30 Rävöra:

skriven

Jag vill vara med :)

31 J o y:

skriven

Jag är med i tävligen!

32 Martina:

skriven

Jg är med!

33 erika:

skriven

jag vill vinna

34 Wictoria:

skriven

Jag är med :D

35 Rebecca:

skriven

Jag är gärna med och tävlar :)

36 Maja:

skriven

Jag vill vara med!!

37 Pia:

skriven

jag är gärna med!

38 TINA DEN FINA:

skriven

JAG ÄR MED :D

39 Hanna:

skriven

Jag är med och tävlar! :)

jag kommer med en liten motevering om varför jag skulle vilja vinna sådanan.

den lyder såhär:

i skolan har vi skåp, och dom är "magnetiska" eller hur man ska säga. och nu när jag ska börja åttan, kan man tänka mig att vi kommer få mycket viktiga papper. och då skulle det vara bra och kunna sätta fast dom i skåpet med en magnet. Hoppas man har någon chans!

Trevlig tävling :)

40 Sandra:

skriven

Jag är gärna med! :D

41 Sussi:

skriven

Jag är med! Fiffiga grejer.

42 Evelyn:

skriven

Jag är med och tävlar :)

43 En Mölnbobos Liv - Mammablogg:

skriven

Jag är med



mail: [email protected]

44 Sofie:

skriven

45 Sofie:

skriven

Jag vill vara med!!

KÄRLEK är det bästa jag vet :)

46 bitte:

skriven

Nä va söt ÄR MED



bitte[email protected]

47 Nettan:

skriven

Såklart jag vill va med....hoppas



[email protected]

48 Jenny:

skriven

jag är med :)

49 angelica:

skriven

Jag joinar tävlingen



Här är din blogg länkad:



Have a nice day!

50 angelica:

skriven

Jag joinar tävlingen



Här är din blogg länkad:

http://atttentionwhore.blogspot.com/2008/07/jag-tvlar-om-partyvskor.html



Have a nice day!

51 angelica:

skriven

nämen, fel länk ;)



http://atttentionwhore.blogspot.com/2008/07/jag-tvlar-om-brosch-magnet.html



DEN är rätt :D

52 Sandra:

skriven

Tack för tipset! Jag är gärna med och tävlar, kram Sandra

53 Martina:

skriven

Klart jag är med:)

54 Tilda:

skriven

Jag vill gärna vinna =D

55 Tiara:

skriven

Hej!



Denna tävling bara måste jag vara med i.



Trevlig sommar!

56 Kristin:

skriven

Jag vill vinna =)

57 Petra:

skriven

Jag är gärna med och tävlar.

58 Linda:

skriven

nu när semestern drar mot sitt slut kan jag behövas muntras upp av lite PUSS och KÄRLEK!

Vi ses på tisdag om inte annat!

KRAM

59 Isabelle:

skriven

Jag vill vara med :)

[email protected]

60 Hem och Lyckas Mia:

skriven

Vill också vara med!

61 Linda:

skriven

Jag är med

62 emelie:

skriven

Jag vill vara med :)

63 Malin S:

skriven

I'm in.

Jo, jag har ju glömt att svara på din fråga kring min LVväska. Jag köpte den via Tradera men genom en "bloggkompis" cutethoughts.blogg.se. Det kändes tryggt så man vet att den är äkta och så =)

64 Linnéa:

skriven

Åh vad söta, jag vill vara med!

65 leopardia:

skriven

både snygga och coola. jag är mer än gärna med och tävlar :)

66 dorion:

skriven

i'm in! :)

67 Rebecca:

skriven

Är gärna med och tävlar!

68 malin:

skriven

Jag är sååå med ;D

69 Anonym:

skriven

Pussar och kramar kan man aldrig få för mycket av!

70 Lina-Josefina:

skriven

Hej!

Jag vill vara med och tävla :)

/L-J.

71 Atena:

skriven

Verkar inte ha någon tur i dessa tävlingar men skam den som ger sig! ;) Jag vill vara med!

72 Helena:

skriven

Jag är med! :D

Kommentera här: