Sommartävling - 3


Tredje tävlingen har ett jättefint pris som jag fått från snälla TIMI Collection; Juicy Cocktail örhängen i silver med Green Moonstone. Jag har själv likadana örhängen men med gulddetaljer! Återigen gör vi detta till en lätt tävling där det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att lämna en kommentar i detta inlägg senast söndag 20 juli kl 23.59.
OBS! Glöm inte att lämna din e-mail!
1 Malin S:

skriven

Så söta !!

2 Cecilia K:

skriven

Jag vill vara med!!

3 Frida:

skriven

Så söta, jag vill såklart vara med och tävla :)



frida[email protected]

4 Linda:

skriven

Så söta!

Jag ger inte upp, jag är med!!

5 Mamma Jessica:

skriven

Jag är gärna med :o) Dom var ju supersöta, har inga örhängen just nu faktiskt så det passar ju bra :)

6 Lina:

skriven

ooh de var super läckra, synd att man inte har håll i öronen bara ;)

7 Lovisa:

skriven

Jag vill vara med



Jag har länkat i min blogg också



http://sloffsan.blogg.se/2008/july/jag-tavlar.html

8 Tiara:

skriven

Hej!



Jag är gärna med, och hoppas

på lite tur......

9 Liza:

skriven

Åh så sommriga örhängen! Jag är gärna med o tävlar! Ha det fint!

[email protected]

10 SOMA:

skriven

åh, jag vill jättegärna vinna :)



somaa.blogg.se

[email protected]

11 sandrao:

skriven

ser ut som små söta äpplen :)

12 Carola L:

skriven

Jag skulle gärna vilja vinna dessa söta örhängen!



Jag har lagt in en länk i min tävlingsblogg också

http://mammamuh.blogg.se/tavla/2008/june/julitavlingar.html

13 anniskattis:

skriven

Färgen på dessa söta hängen är helt enkelt magisk!

Jag hänger med i tävlingen!



Kram

14 Atena:

skriven

Jag är gärna med och vinner de här söta örhängena som mina örsnibbar ropar efter! ;)

15 julia:

skriven

Jag är absolut med i tävlingen!

16 Natalie R:

skriven

Underbart söta små örhängen! Jag är gärna med och tävlar om dem! :D

17 Sandra:

skriven

Åh, de är så fina! :)

18 Nettan:

skriven

Jag vill såklart vara med... göör fina!!

kram.

19 Hem och Lyckas Mia:

skriven

vackra, vill också vara med.

20 Emma:

skriven

självklart vill jag vinna dessa underbara örhängen. Brukar faktiskt inte använda örhängen som hänger men skulle gärna vilj ha dessa hängande..underbar färg :)

21 Kristin:

skriven

De var ju hur söta som helst =)

Ser ut som små äpplen, de skulle jag gärna vilja ha nu till sommaren.

22 Alexandra:

skriven

gud vilka fina örhänge! Var kan man få tag på dem? Ifall jag inte vinner, så blir det nog att köpa ett par :D

23 Tuva:

skriven

Stiliga! Jag vill vara med :)

24 Rävöra:

skriven

Jag är med :)

25 Linda:

skriven

Jag är verkligen med!

26 Moa:

skriven

jag är med :D

27 Hanna:

skriven

Jag vill vinna väldigt gärna. Så somriga och fina.

28 Maja:

skriven

Jag vill vinna!!!

För att dom där örhängena var så himlans fina!

29 Amanda 's k a n d a l i s m':

skriven

Åh, självklart vill jag vara med och tävla! :)

30 evans:

skriven

De var jättefina! Jag är med!

31 Tessa:

skriven

Tänk att vinna så fina örhängen! Vill gärna vara med! Tack för att du ordnar en sån tävling. Trevlig sommar till alla.

32 Anna:

skriven

Söta! Jag är med!

33 Anne:

skriven

Jag är med.

34 Benita:

skriven

Jag är gärna med! :D

35 emelie:

skriven

jag är med :D

36 Ella:

skriven

Jag är supergärna med. Fy vad exalterad jag blev nu.. mitt i natten. Trevlig sommar!

37 maria:

skriven

jag e mä!!

38 bitte:

skriven

åh va snygga precis sånna jag vill ha 'är med å t'vlar=)



bitte[email protected]

39 caroline:

skriven

hej hej, jag är med...skit söta örhängen!

40 Siv:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla. Det skulle passa perfekt för jag har namnsdag den 20 juli. Jag heter också Margareta.

41 Sandra:

skriven

härlig färg!fin till solbrännan!funderar på att köpa ringen.jag är med!

42 martina:

skriven

jätte fina, jag är med och tävlar:)

43 Angelica:

skriven

Jag är med och tävlar...

44 Nicole:

skriven

JAG VILL VINNA

45 En Mölnbobos Liv:

skriven

Jag är med, mail [email protected]

46 Malin "MBJ" Bjurling:

skriven

Jag vill gärna vinna :D

47 Jenny:

skriven

jag är med :)

48 Linda:

skriven

Mmmm, ser läskande ut! Jag är helt klart med!

49 Angelica:

skriven

Åh vad fina :) håller tummarna att jag vinner dom där för jag vill vara med och tävla om dom =) kram

50 Sara:

skriven

Jag vill gärna vara med :) Haft så mycket otur i mitt liv de senaste månaderna att det ju måste vända snart :)

51 emma:

skriven

oh, jag är ute efter precis sådana öronhängen och skulle gärna vinna :)

52 Härligheter enligt Erika:

skriven

De där skulle jag så gärna vilja vinna!!! Anmäler mig direkt!

Kom in och var med i min tävling också!!!

Erika

53 Alexandrah:

skriven

Dom var söta!

54 Catharina:

skriven

jag vill gärna vara med och tävla!

ha en bra dag :)

55 Fia:

skriven

JAG ÄR MED :) hoppas på vinsten (;

56 Satu:

skriven

Jag är definitivt med!

Jättefina! Älskar enkla fina örhängen!



Ohh make my Sunday!

/S

57 Majo:

skriven

Jag vill vara med dom var mycket fina!

58 Nicole:

skriven

Så fina =) Jag är med.

59 Johanna:

skriven

Vilka fina örhängen. Enkla men annorlunda. Jag vill jättegärna vara med. Vänligen Johanna

60 Trinidad:

skriven

Jag är med !

61 getpalmd:

skriven

Jag är med :)

62 Kerstin:

skriven

Jag är med

63 Isabella:

skriven

Jag e med =) [email protected]

64 Sandra:

skriven

är med =)

65 Jennifer:

skriven

Jag vill vara med ! 8D

66 linda:

skriven

jag är med

67 åsa:

skriven

Jag vill så gärna vinna älskar silver detaljer, håller mina tummar!

68 Malin:

skriven

Fan , ville vinna men kom en dag för sent.. :/

69 Emma:

skriven

Gud va söta ! dom vill jag vinna :D

Kommentera här: