Hamlet

Rundan på stan gick bra. Är nöjd med Ms klippning, ofta blir det för kort men idag blev det bra när jag fick vara med och säga till frisören hur det skulle klippas. Även M sa att han blev mer nöjd än vanligt!

image1559

Middag åt vi på Hamlet; plankstek! Verkligen gott och länge sen vi åt just det (hade kupong så vi åt två men betalade bara för en!).

image1560

Mumsar nu på praliner från Åre Chokladfabrik: Marsipan doppad i mörk choklad!
1 Linda:

skriven

Gu vad gott det såg ut! nu blev jag ju hungrig... igen! men marsipan däremot är inte min grej...
Låter som ni haft en mysig eftermiddag!

2 AC:

skriven

Men så god mat så här en onsdag - blev!
Vad ska jag bjuda på i påsk tycker du A?

Åre chokladfabrik har ju godare soretr UTAN marsipan!

3 Lina:

skriven

Deras
plankstek är bäst! Vi äter bara plankstek när vi är där =) haha... har aldrig ätit något annat
där :P

Såg att de
höll på att sätta upp party tältet, försökte tjuvkika.. men ikke:) Men som du säger, ser jätet fint ut på övervåningen! Får se om jag hittar något
där imorgon.

kram!

Kommentera här: