Baka baka liten kaka



Jag bakar inte så ofta och det beror mest på att jag äter upp allt på en gång! Råkade precis spana in dessa underbara kak/bullformar från Kalasform och med ens fick jag inspiration att ställa mig i köket och fixa till ett stort bullbak. Formarna finns bl.a hos NK, Designtorget, DUKA och inreda.com. Ska nog försöka få tag på ett gäng med rosor :) Visst är de härliga och fina?!!




Bilder från Kalasform.se
1 sanny:

skriven

nu blev jag hungrig :)

2 Angelica:

skriven

Sprang faktiskt på dom på designtorget härom sistens. :-)

3 Evelina - blivande brud <3:

skriven

åh ja så söta... skulle gärna sätta tänderna i den längst ner till höger =)



jobbhelg för dig med i helgen?



kram

4 Evelina - blivande brud <3:

skriven

usch och fy! jag är i alla fall ledig fredagar när jag jobbar helg =) men du jobabde inte varannan helg va?

jag har alltid 6.30-14.30 pass på helgerna, men idag åkte min brukare iväg nu på förmiddagen och har jag tur så behöver jag inte komma dit mer idag =)



kram!

5 Mileee:

skriven

Är muffinsformarna i papper eller silikon?

Kommentera här: