Littmarck

När jag gick i mellanstadiet var det populärt med armband från Littmarck. Först tyckte jag de var fina men sen blev jag trött på dem. Nu har de dock funnits ett tag i lite roligare färger. Såg dem när jag var på NK i mars och nu verkar allt fler webbutiker ta in dem i sitt sortiment. Funderar på att skaffa ett smalt ljusrosa...


Jag som för ett tag sen sa att jag inte är så mycket för rosa! Får nog ta och omvärdera den tanken. Märker mer och mer att jag tycker det är en söt färg. Kanske inte på en klänning eller en tapet men i detaljer...

Förresten så tycker jag det är roligt med produkter med svensk härkomst; lammskinnet är från Gotland, tenntråden, som innehåller 4 % silver, är från Norrland liksom de handgjorda söta knapparna i renhorn.
1 Lina:

skriven

De där var ju Skitsöta!



Såg inte dig heller..dock var vi där väldigt sent. 16-18

Kommentera här: